tisdag 30 december 2014

Uppehåll

Ibland blir livet inte som man tänkt sig.
Min dotter har fått två st diagnoser Adhd och Asberger och är på väg att få en tredje diagnos troligen psykos diagnos ( schitzofreni ) så det har varit extremt mycket dr besök, gråt och förtvivlan så jag har  haft ett långt uppehåll med bokvikning dock har jag fortsatt att vara Admin på bokviknings gruppen på fb. Men snart så kommer jag tillbaka med nya mönster, tips och råd. Kul att så många har varit inne på bloggen och användt mina mönster. Hörs snart igen...

2 kommentarer:

  1. Styrkekramar till dig. Du är duktig på vad du gör. Ta dig tid och ta hand om familjen.
    mvh Elin som också är med på facebook.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla underbara som tar dig tid att lägga upp här. Ska precis försöka göra min första och dina beskrivningar känns så lätta att följa och du har ju lagt ner en massa tid på dessa mätningar för oss andra att följa.

    Ledsen att höra att livet går dig emot just nu, trots att jag för dig är en främling så går mina tankar till dig och jag hoppas att allt ska te sig lite lättare med tiden.

    Ta hand om dig och din älskade familj och tack än en gång för dina beskrivningar.
    Kram Caroline (carro_99@hotmail.com)

    SvaraRadera